When an evil sorcerer plunges the world into a never ending Halloween, you must embark on an adventure to discover your destiny and answer the ultimate question; Why is everything so creepy? Help Pumpkin Man and friends fight their way through haunted graveyards, spooky mansions, and so much more across five bonkers worlds!