Headup Multiplayer Bundle
Super Treasure Arena is a unique mix of retro-inspired arcade action and objective-based arena shooters for up to 4 players. The result is a frantic game where collecting and stealing coins from your opponents is the key to victory.
Doodle Derby is a devilish physics racing platformer inspired by smashing all the stuff from your childhood toybox into each other. Anything is possible in the least realistic car game ever. In Doodle Derby you must build the track before trying to reach the goal of the level. Complete your new cool track additions and push your luck! Can’t do it? Rebuild it.
Doodle Derby offers a single player campaign of ludicrous puzzle challenges next to some friendship-testing multiplayer modes.
One fine day a bunch of scientists created four tiny monsters. But for what? To test their cooperation skills of course! So they tied them together to a tiny monstrous chain and let them make their way through colourfull, tricky, cooperative experimental set-ups that only scientists can think up.