Highway Zombie Survival - Car Apocalypse
Step into the ultimate road warrior experience with Highway Zombie Survival - Car Apocalypse! In this adrenaline-pumping single-player game, your mission is simple yet deadly: survive. Navigate through a treacherous highway teeming with relentless zombies and perilous obstacles. Prove your driving skills, upgrade your arsenal, and unlock powerful cars to stay ahead of the undead threat.