Hush Hush
Featuring the cast of the hit game "Crush Crush", Hush hush is a branching visual novel where you need to juggle a schedule and multiple lovers to save them from a gruesome fate.
The story of Hush Hush centers around five girls that the player must date, impress, and ultimately make fall in love with them. Each girl is hiding a potentially dangerous secret that the player will need to discover and find a way to address / solve.
Hush Hush is full of branching paths that affect the story. It has fully-voiced English dialogue, dozens of beautiful CGs to collect, and over 12 hours of engaging story-rich gameplay!