Hyperdimension Neptunia Re;Birth2 SISTERS GENERATION
20XX – Gamindustri faces a dire crisis! Ever since the advent of ASIC – the Arfoire Syndicate of International Crime - morality has all but vanished. As much as 80 percent of all students are rumored to worship a being known as Arfoire, and the authorities have chosen to turn a blind eye to the threat. Basically, Gamindustri is pretty messed up, you guys. Ahem. Thus did Gamindustri fall into complete and utter disarray.
Will the Goddesses be able to reclaim their world from ASIC’s grasp, or will they be forced to wander the Gamindustri Graveyard, forever lost?
Stella goes Rogue! Send Stella out to brave Gamindustri’s dungeons in this realtime mini-game and she’ll collect all kinds of treasure for you – you just sit back and eat pudding! Be careful though, because if she dies in the dungeon, she’ll lose all her special gear!
The World’s your Oyster! Customize the Gamindustri experience with Plans, which allow you to do things like increase/decrease enemy difficulty, change the items you’ll receive from a dungeon, and more!
Build-a-Sword! Use Idea Chips and Blank Discs to create custom equipment that can open up new worlds of skills for you!