InkSplosion
Inspired by both modern and old school shooters and from the developers behind Midnight Deluxe, InkSplosion is an arcade delight that is simple to learn, yet hard to master, thanks to endless levels that are decorated only by your colourful ammunition.
Should you rise to the challenge and emerge victorious, it only means it is time to bid “farewell” to Normal mode and say “hello” to Arena and Hard, two brutal modes that would offer even the most gung-ho of players a worthy conquest!