Take control of Aiz Wallenstein, Loki Familia's first-class swordswoman, and fight through hordes of enemies in this shoot'em up side-scroller based on DanMachi (Is it Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?).
The game has five stages, each with a boss, so get ready to change tactics and blast them away before trying again!