It's Spring Again
This game intended to develop associational and logical thinking. By following the hints, children help the seasons change. They learn the order of the seasons and create a melody for each of them with a little help from their parents and the narrator.
It’s Spring Again is based on a successful puppet show for children ages two to five, in which puppets controlled by actors show children the magic of changing seasons. The game enriches the show by allowing children to directly interact with the story.