An evil wizard is searching for the Eternal Crystals to power his malicious machine. Help treasure hunter Tiko in his epic quest to find the crystals and save the galaxy from certain doom!
Juiced! is a 2d adventure platformer with exciting gameplay, unique puzzles and challenging bosses.