KOBOLOK
KOBOLOK is an ethnic horror game based on an Eastern European fairytale about round bread "Kolobok" aka "O Koblížkovi" aka "Pannkauken".
This story is about a boy who ran away from his parents and got lost in the woods. The woods were dark and trembling, so the boy wanted to find a new herd, and he did indeed!
That was a wonderful pack full of friendship and unity, but every good essence has its price, and the price for the boy was terrible! A brutal bread contest that was necessary to happen every three years. I can not tell you about the contest. If I do, it will be spoiled. So, take a deep dive into the mystery!