LEGO Builder’s Journey is an atmospheric, geometric puzzle game that asks us to sometimes follow the instructions… and sometimes to break the rules.
In Creative Mode, you can build your own models. Choose a themed build plate and get creative. Build a race car, a pirate ship or perhaps a new scene from the game. Enter Photo Mode where you can adjust the camera angle, change the mood, and take a picture for you to share with friends.
The breathtaking LEGO brick world is brought to life with the most accurately rendered LEGO elements yet to feature on screens.