LUMbA: REDUX
LUMbA: REDUX is the enhanced version of LUMbA, a game you definitely haven't played. Follow the orders of Pal, your leader. Together you will take back what was lost and save the world from its destined downfall.
Take a deep dive into the twisted minds of Lumba and Pal as they embark on their crusade, both with the shared goal of uprooting the evil that has plagued their world for too long.