Love Kuesuto
Take on the role of an old man whose life is flashing before his eyes. As you awaken, the goddess Aphrodite guides you through four game boards full of romantic trauma and relationship dilemmas.
Be careful with your choices, because God and The Devil are watching! Love, heartache, and even the fate of the world all hang in the balance.