MUJO
By tapping on a tile of three or more swords, you can attack and defeat the monsters! Monsters of the Greek myths will appear one after the other. Try to defeat them!
You may find a variety of Greek gods in treasure chests that can be found in the game once in while! They can be your allies. Use the gods' abilities and win against all the monsters that will appear in front of you.