Manticore - Galaxy on Fire
Write your legacy in gunfire and smoke as you take down the galaxy’s most wanted criminals in action-packed dogfights! Rise to become the hero of the Neox Sector – a deadly fringe world terrorised by ruthless crime lords and their no-good underlings!
Enjoy over eight hours of play time as you follow a gripping narrative in three acts. Fly spectacular spaceships, master challenging missions and explore a hand-crafted game world in the new sci-fi action shooter on Nintendo Switch! Experience stellar gameplay thanks to intuitive HUD and UI elements as well as full support of the Joy-Con and Nintendo Switch Pro controller with HD rumble.