The Blue Bomber is back in this second collection of classic Capcom titles! Featuring faithful reproductions of Mega Man 7, 8, 9, & 10, this collection spans the iconic series' evolution and retro revolution. Take on the nefarious Dr. Wily and his diverse Robot Masters in these timeless 8-bit, 16-bit, and 32-bit adventures!
Mega Man Legacy Collection 2 is bursting with additional content, including time trials*, remix challenges, a music player, and an extensive gallery of rare illustrations. Also included are the additional modes originally released as DLC for Mega Man 9 and 10, featuring extra stages and playable characters. For anyone who wants a little extra help with these challenging classic platformers, you now have the option to reduce the amount of damage received.