Might & Magic - Clash of Heroes : Definitive Edition
Might & Magic: Clash of Heroes is a unique mix of puzzle, strategy and RPG: Plan your every move and combine your attacks to defeat your enemies in matching puzzle inspired battle scenarios, upgrade your heroes and creatures to unleash increasingly devastating attacks onto your opponents, and let the strategic thinker in you lead your troops to victory.
Taking place 40 years before the Heroes of Might & Magic V saga, Might & Magic: Clash of Heroes tells the tale of five heroes scattered across five different regions of Ashan. Each must travel their own dangerous paths to grow in strength, unravel a demonic plot, and ultimately save their world from devastation.
The unique puzzle/strategy battle gameplay of Clash of Heroes will put your tactical skills to the test in the 20+ hour-long story mode and against players in offline and online PvP. Adopt the perfect strategy, let the leader in you guide your troops to victory!
Gain XP after each battle, level up your hero and units in order to get an unbeatable team. Find artifacts and hire mercenaries, it will help you on your quest to save the world from devastation.
Select the character you’ve mastered among the 15 heroes of 5 different factions. In a 1v1 matchup, choose the combination of artifacts, spells and units carefully and enhance the power of your troops!
In 2v2, work on and build up the synergy between you and your teammate to be the best duo! Combine and make a maximum of devastating combos to beat your enemies and take as many W’s as you can!
● A unique mix of genres: Be creative, always be one step ahead of your opponent. The more combos you make, the more damage your enemy will take!
● Single player mode: Put your tactical skills to the test in the 20+ hour-long story mode. It will not be an easy journey but you’ll have to succeed and save the world from devastation.