Motorcycles: World Championship
In the vibrant city of Turboville, Speedy, a young motorcycle with a passion for racing, enjoys competing alongside his friends in exciting local competitions. One day, after an impressive victory in one of these races, Speedy is discovered by a former world champion motorcycle, who invites him to participate in the Wheel City Grand Championship. Determined to succeed, Speedy undergoes rigorous training and travels to the big city. There, he faces even greater challenges and meets new friends, but he must also deal with unexpected problems in the urban hustle and bustle.