NINJA SLAYER NEO-SAITAMA IN FLAMES
The Ninja Slayer story is set in Neo-Saitama, a futuristic fictional city. Race across skyscrapers, streets and more across eight unique stages on your quest to reach Tokorozawa Pillar, the ninjas’ final base, all against the backdrop of the night in a bright, bustling metropolis.
The original “Ninja Slayer” was a blockbuster hit that sold more than 4.44 million copies in novels and manga! The world, characters and setting of Ninja Slayer: Neo-Saitama in Flames was lovingly created based on the manga, with stylish graphics that feels like they popped right out of a manga page!