Neverlast
Stop the demon invasion by destroying the three runic portals before it's too late in this fast action first-person fantasy game!
You are a reckless hero from a bygone era and your castle is under siege from the dark forces.
The only way to prevent a full blown demon invasion is for you and you alone to destroy all three runic portals that have been summoned to your manor before its too late!
No game will be the same because every time you play you will be given a different spell and sword.