Rewrite the history of feudal Japan with an army of the ultimate guerrilla warriors: ninjas!
The shogun has fallen from power, plunging the land into chaos as feuding feudal lords scramble to take his place. But the shogun has an ace up his sleeve: you! As the head of a leading ninja clan, it's up to you to rally your followers and help unify Japan!