OTXO
OTXO (pronounced oh-cho) is a violent top-down shooter with roguelite elements. Play as the protagonist entering an inexplicable mansion in search of his lost love. As you venture deeper into the Mansion, more of its secrets will be unveiled to you.
Featureless, unnamed, and without memories of how you came here… but you remember why. She’s waiting for you somewhere in this Mansion and you cannot leave until you find her. Cut your way through various unique areas and meet new allies as you delve deeper into the mystery, face your inner demons, and annihilate them.
With a massive variety of guns, over 100 abilities, and Focus to dodge bullets at your disposal, kick down doors and eviscerate the variety of enemies standing in between you and your mission.