Operation Hardcore
Dateline: Earth, 1999. An unprovoked alien invasion is underway. You, a total badass, don't really appreciate it. You won't stand for it. You're downright outraged. You pack up some essentials and head out into the night. Little do you know that tonight you will make history. This is: Operation Hardcore.