Paper Wars: Cannon Fodder Devastated
Prepare to face wave after wave of enemy soldiers and vehicles trying to cross the battlefield - don’t let them!!! Get in your tank, take control of the defenses, and wipe them out. Collect power-ups to call in an airstrike, use a special triple-shot skill, or slow time, well, to slow time! Simple and effective. Just be careful not to blow up the power-ups. Friendly fire, soldier! Friendly fire!!!