Paradise Lost
The war persisted for 20 more years only to end in flames when the Nazis launched nuclear missiles on most of Europe. In the aftermath, the heart of Europe remains shrouded in the mystery of complete destruction and deadly radiation.
You play as Szymon, a 12-year-old boy who’s just discovered a massive Nazi bunker while wandering the barren wasteland of Poland after his mother’s death. He’s searching for a mysterious man from a photograph his mother cherished.
Descend into the retro futuristic bunker where advanced technology is intertwined with Slavic pagan imagery and explore the underground city hidden within. Uncover the story of the bunker, from its takeover by Polish rebels to the ultimate fate of its inhabitants.