Party Trivia
With Party Trivia play head-to-head, outwitting each other, testing each other's speed at being the fastest to answer the questions to win points and the game.
Jam-packed with over 7,000 multiple-choice trivia questions in four brilliant genre categories, no game will be the same.
Party Trivia is party gaming at its very best in an easy, out of the box, pick-up-and-play form that keeps everyone at the edge of their seat.
Party Trivia is a great way to while away the time, living a brilliant game show experience at home with family and friends of all ages.
Keep the kids happy during the holidays or test people's general knowledge – Party Trivia combines a fun, finger on the buzzer, fast-moving trivia quiz that's easy to play and a brilliant action-packed way of spending a fun afternoon with family and friends.