Phantom Trigger
Stan is losing control. The phantom realm brings arcane hexes into a pulsing neon reality, where demons fight in packs and use every trick they have to break your defence. Throw spells and traps mid-combo, and ride the edge of control and chaos in this fresh take on action combat. You are your own worst enemy in Phantom Trigger.