Piano
Turn your Nintendo Switch into a mini piano and learn to play anywhere, anytime.
Piano is a simple and fun game for kids and adults of all age, that will teach you how to play your favourite songs.
Piano also comes with a free play mode, so you can anything you want, maybe after enough practice in the learning mode you can play one of the included songs without any assistance and amaze you family and friends.