Poi: Explorer Edition
Explore uncharted lands, and meet wild new characters while on a journey to collect all the medallions and become a true Master Explorer!
Unlockable soundtrack and digital art book, new costumes and hats only available within the Explorer Edition, and Joy-Con motion and HD rumble support.