Quantum League is a revolutionary Time-Paradox Shooter: a competitive online FPS where you are battling within a time loop, tactically teaming up with your past and future selves in mind-blowing 1v1 and 2v2 matches.
Unique Time Loop Game Mechanic – dominate each round by taking advantage of the cloning time-loop in each arena to outmanouevre your opponent. Consider where you were and where you want to be to make that final winning shot, turning the tide of battle in an instant.