Quest of Dungeons
Quest of Dungeons is a turn-based dungeon crawler game, a roguelike featuring a good old 16-bit retro artistic look.
By playing as either a Warrior, a Wizard, an Assassin or a Shaman, you have to traverse dungeons, defeat enemies and loot everything you can in order to survive.
The entire game is procedural so you won't find items or enemies in the same place each time you play.