Try to imagine a game simple in its basics but demanding from the very first level, where everything might kill you. Even the camera and the main protagonist are against you as both of them constantly move forward. Add some barbed wire, spikes, and sawblades and you'll get Red Game Without a Great Name. And in this game, you will die a lot.
Don’t worry about getting frustrated, though (not too much at least). You won’t notice loading screens between the restarts, and the swinging music as well as the "one more try" syndrome will keep you playing until you complete all of the 60 cleverly designed levels.
There are three different power-ups to help you out in your mailman duties, but beware, they may work as double-edged swords if used without caution.