Reigns: Complete Set
Reigns: Kings & Queens includes both award-winning games Reigns and Reign: Her Majesty. Sit on the throne as a benevolent (or malevolent) monarch of the modern age and swipe your royal decrees to the left or right to impose your will upon the kingdom.
Inspired by the beloved Chinese epic "Romance of the Three Kingdoms," this game thrusts players into the turbulent final years of the Han dynasty. Players will encounter the many factions, wars and heroes of the saga as they swipe through to make high-stakes decisions, team up with the right army at the right time, gain power and more.
Discover new ways to enjoy this franchise's unique card-based swiping mechanic as you uncover the many secrets of a vast storyline, deploy strategy in turn-based battles and encounter a host of unexpected mini-games.
As an intergalactic indie rockband, plot your rise to *star*dom, traveling from planet to planet and gig to gig on your quest for fame and fortune. Play local (and not-so-local) clubs throughout the galaxy, recruiting alien band members along the way, and rock out across the cosmos! But make sure you're managing your ship's resources and keeping your crew in check while on this stellar tour because one wrong decision may leave you dead in space!