Riverbond
Embark on a heroic journey to complete missions, battle adorable enemies, and smash everything into tiny cubes! Will you and your friends be the legendary heroes of Riverbond?
The Knight has imprisoned the leaders of the Eight Worlds, causing chaos, droughts and disarray! Adventure together to defeat evil and help the charming citizens of Riverbond in this action-packed journey through beautiful, hand-crafted worlds. Unlock a variety of weapons, equip new skins, and activate power-ups to hack and slash your way to glory!
Meet charming characters, make unexpected allies, and battle with cute (but deadly!) bosses. Choose from over 50 weapons to suit your play style and triumph over evil. Cue epic adventure music!