Romancing SaGa 2
Sit upon the throne of the Varennes Empire and control several generations of rulers in a valiant battle against the Seven Heroes. A dynamic free form scenario system – a hallmark of the million-selling SaGa RPG series – enables you to take command of a variety of protagonists along the line of imperial succession, and experience the history of a nation as it grows and changes based on your actions.