Time is running short but you still want to play meaningful games that leave you with a sense of accomplishment. Well, look no further! The SGC - Short Games Collection has gathered five amazing gaming experiences that you can play through from start to finish and still have time to enjoy other fine things in life.
These acclaimed gems are available on the Nintendo Switch for the very first time.
Experience the most psychedelic and thought provoking games anytime and anywhere.