Semispheres
Semispheres is a meditative parallel puzzle game that places dual realities at the heart of its challenge.
Its unique single-player split-screen mechanic challenges your brain by putting you in control of two characters at the same time.
Using portals and other abilities to avoid sentries, devise and execute your plan, reuniting the parallel worlds of Semispheres.