Shady Part of Me
Shady Part of Me sends you on an emotional and dream-like journey, with breathtaking artistic direction and the enthralling voice of Hannah Murray (Game of Thrones, Skins).
As a little girl and her shadow, overcome emotional struggles through surreal dreamscapes across a touching narrative filled with twists and surprises. Both must learn, cooperate and evolve to progress in a poetic journey.