Shiftlings - Enhanced Edition
Shiftlings is a colourful puzzle platformer with a twist! You’re controlling two quirky custodians who are tethered together – one large and one small. Play alone or work together with a friend to run, bounce and swap size through 55 challenging levels.
Each level challenges you to utilise various mechanics to avoid traps and reach the objective. Collectible cola bottles add replay value by opening up new levels and challenges to experience.