Sinister Mansion
Kidnapped and left to awaken in the heart of a desolate woods, you must navigate through the twisted corridors of a decrepit mansion. Solve puzzles, find keys, and unravel the sinister horrors you keep seeing.
Immerse yourself in the chilling ambiance of Sinister Mansion, where every sound is filled with terror.
Test your courage and intellect with a series of sinister puzzles scattered throughout the mansion.