Space Party
“Space Party” is a party game to play with your friends in local multiplayer, where you will face each other to see who is the best at scoring and defending. The more players, the more chaotic the games will be! Choose your game mode and play with friends, against AI or both, mixed with events that make each game feel unique. This game is a revolutionary redesign of the classic game Pong, where players will have skills at their disposal to ensure madness all across the levels, with dozens of balls flying across the field!