Special Ops
Introducing the "Special Ops Trilogy" - an epic collection of three high-octane special forces games that will test your mettle and stealth skills to the limit.
Experience the heart-pounding action and adrenaline-fueled challenges of the Special Ops Trilogy. Are you ready to take on the role of a covert operative, defending your territory, mastering the night, and becoming the ultimate sniper?
Unleash the power of Night Vision, an ingenious solution that harnesses the infra-red camera within your right joy-con controller. With Night Vision, you can peer into the abyss of complete darkness, revealing objects and surroundings up to 0.5 meters away. White and reflective surfaces offer enhanced visibility even at greater distances. Embrace the thrill of experimentation and discover the untold secrets lurking in the shadows with Night Vision.
Prepare to become a true marksman in Sniper, the ultimate tactical first-person shooter. Your mission: eliminate the invading enemy soldiers while avoiding detection and death. Success hinges on your ability to master stealth tactics, making every shot count. Do you possess the skills required to vanquish the invaders with limited time and ammunition at your disposal? Dare you approach your foes from behind, dispatching them quietly with your silenced pistol? The battlefield awaits your arrival, sniper. Will you answer the call?
Guard your belongings with unwavering vigilance using Spy Alarm. This cutting-edge security tool deploys an invisible infra-red tripwire, ready to sound the alarm if any unauthorized intruder dares to cross its path. Choose from a selection of four distinctive alarm tones to suit your preference. As a bonus, Spy Alarm boasts an integrated intruder logger, providing you with a comprehensive breakdown of when and how many times the alarm was triggered during your absence. Protect your space with Spy Alarm's state-of-the-art technology.