Spice and Wolf VR2
At the end of their journey, merchant Lawrence and wolf goddess Holo settled down and opened a bathhouse. The couple was blessed with a daughter and an idyllic life. One day, as Lawrence is going about his fur side business to further fill the family's coffers, a slight incident occurs and Holo saunters in with quite the feast.
The game has a 30 minute story and a game mode where you can watch part of the anime alongside its characters in the style of Japanese paper street theater.