Subsurface Circular
A detective stationed on the Subsurface Circular investigates a series of disappearances among the city’s robotic working class. Collect words and phrases, then use them in dialogue puzzles to uncover the world's secrets and determine its future.
Inspired by classic adventure games and modern dialogue systems, Bithell Games has created a single-session story which respects your time and your intelligence.