Sudoku: Casual Board Game
Sudoku is the oldest and very popular mindfulness puzzle! There are riddles for every taste - from the simplest to the most complex. And if the task is beyond your power, then you can always use the hints that will help in solving the puzzle.
Pleasant music and colorful graphics will allow you to immerse yourself in the game, completely relax and have a good rest. Forget about paper sudoku, now the puzzle will always be with you on your device! Train your brain, develop logic and mindfulness!