Sudoku Casual Puzzle
Welcome to Sudoku - the popular mindfulness puzzle! In our game you will find riddles for every taste - from the simplest to the most difficult. And if the task is beyond your power, then you can always use a hint that will help in solving the puzzle.
Pleasant music and colorful graphics will allow you to immerse yourself in the game, relax and unwind. Forget about paper sudoku, now the puzzle will always be with you on your device! Train your brain, develop logic and mindfulness!