When an intergalactic crew of sports-loving aliens challenges you and your friends to a music-infused pentathlon there’s only one thing to do – grab the nearest garden gnome and take the field!
Super Beat Sports is a collection of five sports-themed mini games with a twist – everything is musical. That means that you’ll need swing, volley, and score to the music in order to come out on top.
Team up or face-off! Add instant multiplayer excitement to any party by playing with up to three friends*! Whether it is handheld or docked, the competition will be out of this world.