Survive! MR.CUBE
"Survive! Mr. Cube" is an rogue-lite action game with the story of a man called "Mr. Cube" who has to escape from an unknown world in order to get his life back. In this randomly generated environment, you will have to survive using unique and unusual Cube characters and numerous weapons.
Mr.Cube is destined to find his other self in a parallel universe, in order to return his original life.
He awakes in an unknown dimension, with nothing but a weapon in hand. There could be a way to escape through the dimension gate, but there are dangerous monsters blocking road ahead.