FART YOUR WAY TO VICTORY!
The other pigs laugh at how smelly you are. They often call you ‘Stinky’. Stinky? Well… Who's laughing now? Too stinky for the aliens to take! You’re now the only one who can save them before the dangerous starborn creatures steal all your friends away.
Using your powerful farts, rocket your way to victory! No alien craft can escape your fart filled might!