Transport yourself back to the 1920s – the golden age of tennis – in Tennis 1920s. Join refined ladies and gentlemen partaking in a good old-fashioned battle of wits and skill on the court.
Use Joy-Con or touch/swipe controls to place shots and dictate where your player moves. As you play, our new tennis AI system learns your playstyle and can play tennis games as you against other players when you are away.
Do you prefer to serve and volley or stick to the baseline and smash powerful forehands? Whatever your style, hit tennis courts and enjoy tactical gameplay while honing your skills. Compete with players from all over the world and become number one tennis champion!